četvrtak, 28. lipnja 2012.

Crtice o stanu



 ***
 
Moj dnevni boravak, neologija neopranog suđa,
poetska pravda pod pokrovom prašine
i Ziggy Stardust u ziguratu starih ploča.


 
Moja soba, dualizam nevjere i vjere protkan zazivanjem boga
i perzijskim anđelom od Mazde do odmazde.



Moj hladnjak, izvana gladnjak
 iznutra moribund na glečeru glosolalije.




Broj komentara: 10:

  1. Odgovori
    1. Ne vuci me za jezik, Kika. Sonetnih vijenaca imam punu fasciklu:) Makar nisam napisao novi već četiri godine.

      Izbriši
    2. Znala sam!!! Nas novi Presern!!!:-)))

      Izbriši
    3. Kako to misliš "naš" Prešern?

      Izbriši
  2. this is moribund the burgermeister
    better seal off the castle grounds!
    paaaaa paaaaaaaaaaaaaaaaa pa pa pa paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši