petak, 10. kolovoza 2012.

Tisuće kilometara do jedine Rijeke

Deseci gradova, tisuće prijeđenih kilometara i jedna jedina Rijeka.

A na kraju, "Vino, ljubav i sunce!"


Mario Furka, počivao u miru.

http://www.rirock.com/rirock-scena/mario-furka-kantautor-osam-mjeseci-kabula-i-druge-furke/

http://dnevnik.hr/showbizz/glazba/mario-furka-i-sticenici-steve-wolfman-band-i-kuzma-shaka-zulu.html

Broj komentara: 5:

  1. Prije par mjeseci Furka je izjavio mom prijatelju da neće doživjeti kraj ljeta.Počivao u miru.

    OdgovoriIzbriši
  2. Doći će jedno ljeto koje će proći bez nas.

    OdgovoriIzbriši
  3. ja sam ga upoznao kad smo slavili desetu knjigu u stereo dvorani koncertom koji se zvao k-10. dobar je bio koncert. osim maria su svirali i mooseovci i klausica i neki tomićev bend. bilo mi je ful jako kako su benčić i ekipa pazili na njega, ono, jedna piva i to je to. dobro su se ponašali prema njemu, skroz respekt. baš su ga štitili. mada se nisu zato zvali štičenici. iako ga nisam poznavao više od toga, vidio sam u tu jednu večer da je posebna duša. počivao u miru majstore.

    OdgovoriIzbriši
  4. Još jedan riječki hipi neće više dolaziti na vila Mariju.

    Baš me je rastužila ova vijest.

    OdgovoriIzbriši