petak, 19. listopada 2012.

21 LAŽ

...koje pisci govore sami sebi. Barem po Alexandru Cheeju, njujorčaninu, novelistu, kratkopričašu i esejistu Morning Newsa, Paris Reviewa, Granta, NPR Booksa i The Awla.


1. Gaće su isto što i hlače.
2. Sve što ti treba za pisanje je talent.
3. Moj talent i njegovi prohtjevi štite me od odgovornosti normalnih ljudi.
4. Skoro sam gotov.
5. Kad nisam uključen u proces pisanja, razmišljam o pisanju, znači - pišem.
6. Moj writer's block štiti me od poniženja.
7. Ne tiče me se što je moj kolega iz srednje osvojio milion dolara za onaj crossover roman.
8. Ne tiče me se što sam osvojio milion dolara za svoj crossover roman. To me neće promijeniti.
9. Ne treba mi back up na kompjuteru.
10. Objavljivanje ove knjige promijenit će mi život.
11. Popularnost me ne može promijeniti.
12. Koristim društvene mreže isključivo zbog samopromocije.
13. Idem na Facebook/Twitter/Tumblr samo na par minuta.
14. Moram diplomirati književnost.
15. Ne moram diplomirati književnost.
16. Ako nešto objavim na Internetu, nitko to neće čitati.
17. Ako nešto objavim na Internetu, svi će to pročitati.
18. Pisanje za tu web stranicu besplatno pomoći će mi u samopromociji.
19. Ne treba mi ugovor za ovo.
20. Ne treba mi agent za ovo.
21. Moj agent me ignorira!



4 komentara:

  1. Izvrsno!

    Naletio sam na Philipa Pullmana koji je rekao za "writers block" sljedeće:

    "Writer’s block is a condition that affects amateurs and people who aren’t serious about writing."

    Ljubav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja se, naravno, ne slažem. a jbga njonjo još najbolje da se složim s tobom oko nečega! :)

      writer's block je realan. nisam robot da mogu uvijek i stalno. ovisim o miljardu vanjskih i unutarnjih faktora. jer sam odvratno lelujavo fluktuabilno podložno emocionalno biće.

      s druge strane, slažem se s pullmanom i tobom ako se writer's block koristi kao izgovor za lijenost i još pokoju drugu ljudsku manu.

      writer's block je simpatičan samo u woody allenovom filmu. kad rokne za stvarno, osjećaj je odvratan.

      p.s.
      meni je najsmiješnija ova pod 4: skoro sam gotov. joooooj laži.

      Izbriši
  2. Gdje je tu lajkbaton, nemam volje tipkati?

    OdgovoriIzbriši