ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

BIG IN BELGIUM

U susjednoj i prijateljskoj hrvatskoj koloniji Istri za Pokojne već znaju, a od danas ima da znaju još i više. Gosn Šišović je pisao o nama u "njihovom Novom Listu" i to možete čitati ovdje. No, za integralnu verziju ćete ipak morati kupiti novine. Eto, stavio sam na blog. :)

Broj komentara: 13:

  1. Krivac je najbolji! Šalalalala! HEJ!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupila sam Glas Istre i dobro to izgleda. Šteta da mi skener ne radi. Super je kako su Kapuz i Petra na zadnje pitanje identično reagirali.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. sutra ću na poslu bacit jednu skenulju pa navečer šaljem.

      Izbriši
  4. Meni je izvrsno što smo zasebno odgovarali na pitanja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je najizvrsnije što post o našem pojavljivanju u nekakvom kupusu od novina polučuje hrpu komentara. Ego nikad nije bio na većoj kušnji.

    OdgovoriIzbriši