subota, 26. siječnja 2013.

Mapping the Other

Evo još jedne iz zbirke u nastajanju "O vječnosti i drugim neprilikama".

XXIII.

("Mapping the Other")

stopala su mi vruća od krivudanja
svugdje prašina i voda stara dvadeset godina
nigdje ni kapi za žednoga s kozom u ruci
kilometri ceste i dva stabla koja su djeca nacrtala
u tri poteza, kredom na seoskom totemu prije svitanja
jer tada satovi kucaju onima kojima je karta nepoznanica
jednosmjerna obratnica
kao tvoja ljudska ne tako mirisna
s nekoliko pregiba na preponama i jednim zavojem ispod pazuha
u kojemu hodam desnom stranom litice
i okrećem se okrećem da me netko ne spazi
kao drveni globus u muzeju predaje
prestajem tražiti planinu tek drugoga dana
kraj livade na tvojoj obrvi
i namještam sat na vrijeme prije totema kredom silovanih
kartu ću sutra preskupo platiti
da zavrtim globus još barem jednom ostaje mi točno onoliko vremena
koliko gradova ima u kojima bio si mi sjena

Bonus track (moja najdraža Nigerijka): http://www.youtube.com/watch?v=9Pes54J8PVw 

Nema komentara:

Objavi komentar