utorak, 26. veljače 2013.

RIGOR MORTIS :)

 Po noći smo napokon doma.
 Svi slojevi su skinuti i napokon smo samo mi.
 Po noći su neka druga pravila i mi smo poslušni.
 Po noći pričamo samo istinu.
Čiste sjajne okrugle besmislice kotrljaju se ispod pokrivača.
Po noći ti priznajem da bih voljela da si tobolčar, a ti mi pričaš o toplim ciglama koje se urušavaju i moliš me da ti rodim dijete.
Daljinski od klime zoveš kućica.
Po noći smo dvije pinke kruha: raženi i baguette.
Plešemo na otkucaje sata zašivenih obraza.

Po noći se smijemo bojati pravopisa i frižidera i bez razloga i smijemo se tješiti kao što se tješe djeca.
Po noći ne moramo ništa sanjati.
Kad se probudimo, putujemo u stranu zemlju.


Broj komentara: 10:

  1. Sviđalo mi se kada sam čuo na Makini. Zapamtio sam ove tobolčare. Jesam li? Ako nisam, onda haluciniram od febre. Petra? :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bili su tobolčari :) Još uvijek ne haluciniraš.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja se sjećam da smo i pljeskali prije nego ju je Petra pročitala!

    OdgovoriIzbriši
  4. A se sjećate vas dvojica i kad je babo Atif otišo od kuće?

    OdgovoriIzbriši