petak, 5. travnja 2013.

Uši gumene

Malo o tome što ima u mene.

Osim Smeća, objavio sam prijevod Sjekire (The Axe) na Smashwordsu i čak se dogodilo da je jedan primjerak The Axe kupljen! To bijaše jedno predivno iskustvo. :-) Drugi dan je kupljen još jedan primjerak, ali sam skužio da ga je kupila kolegica iz ureda. Baš - ne. Uopće mi se ne sviđa da prijatelji i rodbina kupuju moje knjige. Ako mi hoćete, dragi ljudi, pomoći, poslat ću vam promotivni kod, skinite knjigu i dijelite citate po mrežama, širite vijest da vam se sviđa, da je super, dajte mi visoke ocjene, pišite osvrte itd. Nemojte kupovati i držati na disku kopiju i šutjeti. Primjetio sam da hrvatice i hrvati imaju naviku da ne dijele sadržaj koji im se sviđa, a nedajbože da bi nešto pohvalili pismeno! Zato nema komentara na postovima, a ljudi čitaju. Znam, vidim u statistici posjeta. :-) Nisu valjda baš svi botovi. :-) Hrvati/-ce = lurkeri/-ce. Valjda je Zuckerberg za nas izmislio gumb lajk i zato ga se, valjda, u nas najviše mrzi. :-)

Objavio sam Sjekiru i na hrvatskom te promijenio naslovnicu malo. Kako je Sjekira dio konceptualne zbirke u nastajanju (već stoput spomenute Zimomore) tako sam odlučio se poigrati s naslovnicama na kojima će grafički element uvijek biti u istoj boji samo u različitim nijansama - sto nijansi plave. Što da ne? Sve nešto konceptualno, kao prva priča u zbirci će biti najsvjetlije nijanse, a posljednja najtamnije. Ajme majko! Pa kad se zareda metar elektroničkih knjiga u regalu! Divota za pogledati.

Druga važna vijest (ako niste skužili, prva je bila da sam prodao prvi primjerak e-knjige i to kratke priče! :-)) je da su prijevod i korektura prijevoda priča dovršeni te se e-lansiranje moje, zapravo prve, zbirke priča očekuje vrlo skoro. I na engleskom i na hrvatskom. Meni to nekako milo. Drago. Volim.

Prijevod romana Noć uz Rijeku je, kako kaže prevoditeljica, već krenuo. Vjerujem da će na to otići više mjeseci rada pa mi se čini da će biti objavljen tek na jesen. Ali neću čekati s pisanjem to objavljivanje. Vjerujem da ću se vrlo brzo baciti u proizvodnju priča. Nakupilo se toga.

A što se tiče Smeća, Smeće je do danas skinuto 180 puta. Evo, da to proslavimo - jedna meni lijepa stvar sa OST Smeće:



Dobre vijesti valja zaliti. Budemo. Opet.

p.s. Sljedeći tjedan šaljem Voljenu na Lapis Histriae. Držite palčeve kad već nema glasanja. :-)

4 komentara: