utorak, 11. lipnja 2013.

Dan Republike

Jedna od starih priča koje nisam stavio u zbirku Stare priče zove se 29. 11. po prazniku Dan Republike. Sjećam se da sam je tako naslovio jer je nekada taj datum bio veliki praznik i svinjokolja, a početkom novog milenija nije više značio ništa.

Ne znam zašto priču nisam uvrstio u zbirku. Možda sam mislio da nije dovoljno dobra ili je više nisam imao na kompu jerbo sam dvije i neke mamuran formatirao C: umjesto D: disk.

Kako god bilo, danas sam tražeći svoju biografiju na engleskom, naletio na Zbornik priča Ekran priča iz 2001. na portalu Elektroničke knjige i na moju priču. Bio je to natječaj Ekran priča gdje je uvjet bio da priča ne bude duga toliko da može stati na ekran. Sad, koliko je to točno znakova - nemam pojma, a ne da mi se kopi-pejstati u word pa ćiriti koliko ima znakova s razmacima. Ako vas baš interesira - možete to i sami. :-) Žirija nije bilo, nego su glasali čitatelji. Tako sam se uspio uvaliti među 100 objavljenih priča.

Pa kad sam je zaboravio staviti u vlastitu zbirku - neka je ovdje!

Nema komentara:

Objavi komentar