E, super je ta ideja, za inspiraciju, točno. Jer sad je glupo kopirat pa npr. u RiBook stavit Kellericu u svaki milimetar. :-) Al općenito, našoj kulturnoj produkciji u širem smislu (a tako i u izdavaštvu) apsolutno nedostaju mali marketinški trikovi ili bar akcije gerila marketinga. Nije dovoljno samo pisati. Jer ako pisac mudro zbori, dobro je da ga publika čita. A danas put do publike (bar kod nas, a i šire) ide preko nekog oblika marketinga.
E, super je ta ideja, za inspiraciju, točno. Jer sad je glupo kopirat pa npr. u RiBook stavit Kellericu u svaki milimetar. :-) Al općenito, našoj kulturnoj produkciji u širem smislu (a tako i u izdavaštvu) apsolutno nedostaju mali marketinški trikovi ili bar akcije gerila marketinga. Nije dovoljno samo pisati. Jer ako pisac mudro zbori, dobro je da ga publika čita. A danas put do publike (bar kod nas, a i šire) ide preko nekog oblika marketinga.
OdgovoriIzbrišiFUJ MARKETING!!! FUJ, FUJ, FUJ!
IzbrišiKONJA NA MJESECU. KUJ! KUJ! KUJ!
Izbriši:-)))
Izbrišinema tolko primjeraka kellerice na svijetu cijelome da bi se s njom napunio ribook ili bilo koji drugi dućan. ali hvala. :)
OdgovoriIzbrišiZa tu priliku, svi bismo donirali za milijunski reprint. :-)
Izbriši