srijeda, 17. listopada 2012.

Riječka scenografija

Ne sjećam se točno što smo se o ovome dogovorili, ali ja našao na netu pored Krivčeva čitanja iz kojeg se i u ovom video-glazbeno-plesnom uratku koriste dijelovi pa rek'o: "Čemu kriti i ovu lijepotu?"

500 gledanja nije malo!

Autor videa: Zoran Krušvar
Autor glazbe: Zoran Krušvar
Vodeći vokal: Zoran Krušvar
Scenarij: Zoran Krušvar
Režija: Zoran Krušvar
Montaža: Zoran Krušvar
Ideja: Zoran Krušvar
Trud: Zoran Krušvar
Oscar: Zoran Krušvar

Broj komentara: 11:

  1. Ja ovo ne mogu očima vidjet. A uši? Krvare.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Autor videa: Zoran Krušvar
      Autor glazbe: Zoran Krušvar
      Vodeći vokal: Zoran Krušvar
      Scenarij: Zoran Krušvar
      Režija: Zoran Krušvar
      Montaža: Zoran Krušvar
      Ideja: Zoran Krušvar
      Trud: Zoran Krušvar
      Oscar: Zoran Krušvar

      Izbriši
  2. Pokojni su kreativni na više umjetničkih polja. Ovaj Krušvarov video je živi dokaz tome. Ja sam npr. jednom htio svirati bas gitaru tako da mogu reći da imam aspiracije i prema glazbi. U osnovnoj sam jako volio crtati, tako da mogu malo i po slikarstvu oplesti. A ni u makrameu nisam loš... Umjetnik. Kreativac. Čudo. Iz Kreativne Drage.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ditto. Kad te puca, ne puca te selektivno. Ali uspješno sam izbjegao makrame. :D

      Izbriši
    2. Meni se to s makrameom vratilo u speleologiji. Pleo sam te čvorove s mukom i znao samo najosnovnije... Talenat je najvažniji, ostalo dođe samo. Od sebe. Po sebi. Ja nisam nikad po sebi.

      Izbriši
  3. Sjećam se kada sam prvi put pogledao i poslušao ovaj video da me je odmah pogodio u taštinu! Šaka u trbuh. Baš mi je bilo mučno. Ali onda sam shvatio da prava umjetnost uvijek izaziva neku (emocionalnu) reakciju i da nas mijenja. Mene je tako promijenio da mi je sada spot odličan! (Ovo nije uopće ironično. Ocijenio sam "za vječnost". Samo da znate.) A i melodija brzo uđe u uho pa onda tijekom dana pjevušim: "Kristina Posilović". Al' skroz potiho. Da supruga ne čuje...

    OdgovoriIzbriši
  4. O, hvala na Oskaru, zahvaljujem se Akademiji, mami, tati, i glazbenicima koji su imali presudan utjecaj na moj glazbeni izričaj - prvenstveno Zoranu Žmiriću. :-p

    Oči vadim, uši mi krvareeeeee... evo, odma novi hit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dodao bih da sam se u trenutnom rukopisu (koji je skoro gotov! - pozdrav Alexandru Cheeju) bavio budističkim monahom koji si je odrezao kapke kako ne bi zaspao dok meditira. Poklanjam motiv za možebitnu inspiraciju.

      Izbriši