subota, 29. prosinca 2012.


Drage i dragi naši, u sljedećoj vam godini želim da provedete što više sretnih dana uz sebe i druge, a može i uz Pokojne, a postam pjesmu koja je objavljena ove godine u Zborniku poezije i proze Pitchwise 2012. (Fondacija CURE, Sarajevo, BiH).

KRIK

gdje/
se sakrio bog, mora da je gagarin umislio svemir
i pretočio se u space buhtlu koja halucinira bestežinskim egom,
space bog mu se smijao u facu kada je pjevušio njegovo težinsko ime
gdje/
je nestao prah koji sam donijela iz svetišta na jugu zemlje,
skoro su me pretukli dok sam ga spremala u najlon vrećicu,
zbog vrećice, najlona ili sve manje količine praha
koja je rezervirana samo za aktivne vjernike
gdje/
je moja crna krunica s koje je otpao čovjek,
visjela je na vratima ormara dok mu ista nisu otkinula glavu,
bio je to tužan dam, bila je to najljepša i najcrnja krunica u gradu
gdje/
sam posljednji put vidjela zimski sladoled u kornetu,
baš tamo gdje je šlag bio posebno zimski, dvije i pol kune prije recesije
ili lipa po deki preljeva, nema ga jer nema ni djece koja vole lizati,
napravit ću si ga sama, samo da završim ovo pisati
kako/
da se obojim u crveno kada grad tu boju ne prepoznaje,
poplavili smo od soli i titovoga galeba koji se časno raspada unedogled
subotnja špica nešto je manje plava, ali svejedno urotničke boje,
zato spavam do podne i čitam u ljfeu o ženama i špic psima
kako/
da se probudim u ranu zoru kada mi je dan predug za život,
a prekratak za (pred)igru i (pret)pakao
kako/
da napišem nešto što ima smisla kad me nitko nije naučio
smislu za pametno, pisati ne znam nego razvlačim prste po touch screenu,
rekla sam tati da ću vrištati ispred gradskih vrata, rekao mi je da pretjerujem,
valjda on zna najbolje, vrištat ću u pjesmi
kako/
da pogledam revijalni film kada me s revija izbacuju jer pljujem u kokice,
jedino me talijanski još može podnijeti i sa mnom ploviti noćnim krugovima,
na ljepljivim i znojnim madracima valjati se vječno,
tako se i tito valjao sve dok se konačno nije zavalio
gdje  gdje  kako  kako da smislim kozmičko rješenje
gdje  gdje  kako  kako da pronađem gagarina,
gdje da vrištim, gdje će me vidjeti,
kako se zovem, kako ćete me čuti ako šutim!

1 komentar:

  1. Jako mi se sviđa "crna krunica s koje je otpao čovjek". To je slika koja zaokružuje cijelu pjesmu.

    OdgovoriIzbriši