četvrtak, 14. veljače 2013.

A sad, nešto sasvim drugačije! Goodreads!

Fuj socijalne mreže!

Facebljuv!

Sere mi se od svih onih koji pišu samo o sebi - sad sam se posro, sad sam se probudio - samo ja, ja, ja! - i onda još ljepe svoje slike po internetu! Po 100 tih njihovih fotki! Pa onda one glupače što stavljaju svoje fotke u kupaćem! Grozno! A da ne govorim o onima koji stalno mijenjaju fotke profila. Ovdje sam ljepše ispao pa ću staviti ovu. Ma tko me je tagirao na ovoj fokti, krvi mu se napijem! Pogle kakva mi je frizura ispala? A ovdje sam ispao ful debel, ajme! A još su mi gori oni koji stavljaju fotke samo da bi im drugi rekli da su lijepi.

Kakva narcisoidnost!

Bljak!

A gdje je tu lijepa književna riječ? Briga za prave vrijednosti? Voljenje knjiga i čitanja?

Pa, evo!

Kažu da je Goodreads Facebook za ljubitelje knjiga, ali to je potpuno krivo. Facebook je za samoljubljenje, a Goodreads je za knjigoljubljenje. I, eventualno, za zaljubljivanje: "Je l', mala, rokt, sviđal' tise Kami, a? Jes' dobar, majke ti!"

U vezi s kupovinom recenzija u zlu kapitalističku svijetu, za Goodreads kažu:
“Because Goodreads is not a publisher or retailer, people feel that the information is not getting manipulated,” said Amanda Close, who runs digital marketplace development for Random House. “People trust them because they are so crowd-sourced and their members are fanatics. You can’t buy a five-star review there.”
Ma, ne! Propasmo!

A za samizdat autore tvrde:
Goodreads has been particularly crucial for self-published authors, many of whom would never have had success without it.
Ako vam je ovo dosta o Goodreads mreži nemojte klikati ovdje.


3 komentara:

  1. Propustio si spomenuti zanimljiv člančić, odnosno savjete piscima koji su osvanuli baš no tom istom Goodreadsu nedavno: kako se Ne promovirati kao autor.

    http://www.goodreads.com/author_blog_posts/3710803-five-goodreads-do-s-and-don-ts

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na dopuni, Moriše! Vrijedni savjeti dakako.

    OdgovoriIzbriši
  3. slazem se,goodreads je sjajan sajt za sve nas koji volimo knjige

    OdgovoriIzbriši