petak, 28. lipnja 2013.

Me on Smashwords

Tragom razmišljanja o suživotu papira i piksela kojeg propagira Alen Kapidžć, postavio sam neke svoje radove na Smashwords. Knjiga „Vrijeme koje nam je pojeo Pac-Man“ je dorađena i podebljana za šest priča koje se nisu našle u papirnatom izdanju. Besplatna je. Roman „Blockbuster“ je neznatno poboljšan, besplatno je dostupna četvrtina knjige, a puna cijena je 15 kn. Tu su i neke dvije pričice, besplatne naravno, tek toliko da „library“ izgleda punije. Riječ je o kratkoj formi, više skicama za nešto ozbiljnije, no nadam se da su dovoljno zanimljive i u ovom obliku.

Osim dobrog osjećaja kojeg stvara praćenje pregleda i preuzimanja knjiga, posebno uzbuđenje stvara saznanje da kontroliraš svoj rad. Preporuka kolegama da svoje radove ponude preko ove mreže.

Zoran Žmirić na Smahsordsu

2 komentara:

  1. Pozdrav svima vama želim koristiti ovaj medij da vam kažem o ovom opipljivom svjedocenju. Zajam sam dobio 1. sijecnja 2021. preko gospode Vldimire Franke, dala mi je zajam od 65,000 eura i bio sam sretan. Ako vam je potreban zajam za vaše najbolje kamate, možete ga dobiti po kamatnoj stopi od 3%. Obratite se njezinoj tvrtki putem e-pošte: vladimirafinancijskiinvestitor@yahoo.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Tražite zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital, itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši