petak, 8. veljače 2013.

Kako sam spojio mrtvog anarhista i lokalnu politiku


Krajem 2010. izašao mi je taj roman koji se bavi Jankom Polićem Kamovom. Također, roman se bavi Rijekom, osobama, događajima i prostorima iz riječke povijesti, urbanih legendi i mašte, opisuje situaciju u Rijeci i Hrvatskoj u 2010., a dotiče se i nekih ljudi koji danas žive u tom gradu.
Među ostalima, spominje se i riječki gradonačelnik.

Roman se zove Kamov se vraća kući.

Sada, 2013. započela je kampanja za lokalne izbore. Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel u borbu za novi mandat ulazi pod geslom "Rijeka se vraća kući".

Nije puno, al čovjeka veseli :-))

Broj komentara: 12:

  1. :-) A 1940. izašao je roman koji se bavi škotskim ovčarom. Također, roman se bavi prijateljstvom, vjernošću i upornošću. Među ostalima, glavni lik je Lassie. :-)
    Dvije godine kasnije snimljen je film u kojem je nastupila Elizabeth Taylor, tada još ni tinejđerka.
    Tako da si, osim navedenog, spojio još i Liz, Lassie, Škotsku, film, knjige... pravi si postmodernist. ;-)

    OdgovoriIzbriši
  2. U filmu Lassie se vraća kući, kuju Lassie glumi muški pas, što je asocijacija na riječke maškare na kojima se redovito pojavljuje više muškaraca odjevenih u žene nego na bilo kojem hrvatskom gay prideu. I nitko ih ne gađa kamenjem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ...kao što bi rekao Zoran Žmirić u TV izjavi... ;-)

      Izbriši
  3. Kakvo je to geslo? Gdje je Rijeci "kuća"? Gdje je Rijeka uopće bila da se treba vratiti "kući"? Jel ovo implicira da je netko tko vodi grad - kuća gradu samome? Veća od grada samog?

    OdgovoriIzbriši
  4. Vraća se kući, u Europu, jer (na moju veliku žalost) ulazimo u tu asocijaciju, čime se poentira riječki multikulti olaroaund saraund prirodni habitus koji valjda kao kod drugih, nije novokomponiran.

    BTW uz sve koji se vraćaju kući, svojedobro je snimljen i porno film naziva Lassie Cum Home. Samo kažem.

    OdgovoriIzbriši
  5. slogan, kao i svi izborni/politički slogani uvijek&svugdje, je idiotarija. što to znači? ništa. nekoliko riječi za reklamu. kao i kerumov slogan 'vrime je' od pred nekoliko godina. vrime za šta? za najveću sramotu splitu ikad.

    iako neki znaju biti i simpatični, dovitljivi, ista je stvar sa advertisingom kompanija. coca colin 'open happiness' slogan iz 2009? da, ako sreća znači hrpa štetnog šećera u organizmu. znači, laž. ili jaguarov 'born to perform'? a šta drugi auti ili ljudi kao nisu 'born to perform'? ili appleov 'think different'? ili pizdarija da ti jedna od najštetnijih cuga na svijetu daje krila? hrpa idiotarija.

    uostalom, svatko od vas tko je gledao onu dosadu zvanu 'mad men' zna da je 'it's toasted' ne samo jedan od najpoznatijih slogana iz svjetske povijesti advertisinga nego i podbubrežni testis par excellance.

    ne nasjedajte. ignorirajte ih.

    evo što je banksy rekao o advertising ljudima, što se u ovom slučaju može primjeniti i na izborne/političke slogane.

    People are taking the piss out of you everyday. They butt into your life, take a cheap shot at you and then disappear. They leer at you from tall buildings and make you feel small. They make flippant comments from buses that imply you’re not sexy enough and that all the fun is happening somewhere else. They are on TV making your girlfriend feel inadequate. They have access to the most sophisticated technology the world has ever seen and they bully you with it. They are The Advertisers and they are laughing at you.

    You, however, are forbidden to touch them. Trademarks, intellectual property rights and copyright law mean advertisers can say what they like wherever they like with total impunity.

    Fuck that. Any advert in a public space that gives you no choice whether you see it or not is yours. It’s yours to take, re-arrange and re-use. You can do whatever you like with it. Asking for permission is like asking to keep a rock someone just threw at your head.

    You owe the companies nothing. Less than nothing, you especially don’t owe them any courtesy. They owe you. They have re-arranged the world to put themselves in front of you. They never asked for your permission, don’t even start asking for theirs.

    OdgovoriIzbriši
  6. Često, vrlo često imam osjećaj da ne trebam ništa reći na tuđe riječi jer one uvijek govore same za sebe.
    Ovaj slogan (kao i svi takvi slogani), pak, govori puno za sebe i gotovo ništa za druge. Ti drugi su ovdje, naravno, biračko tijelo (grad). Apstraktnije ne može. Ovo je apstraktno obraćanje apstrakciji.

    OdgovoriIzbriši
  7. Razmišljate li ikada kako bi trebalo stati na kraj tim reklamama koje testerišu lubanju, vade mozak i spuštaju izmet u likvor? Mene svrbi da okupim neki tim koji bi digao građansku parnicu protiv svih onih reklama u kojima prljavo rublje umočeno u lavor izlazi nestvarno bijelo, svih koji reklamiraju paste za zube, veniš, kalgon, etc... I već vidim scenu kako kao u USA filmovima u sudnici gdje porotnici sjede u klupama od orahovine, demonstriram istinu pred snebljenom đubradi iz tih korporacija. Ono, čarape obogaćene blatom ubacujem u lavor s Arielom, vadim ih i ... ništa. LAŽ! Milijun dolara za obmanu. Etc, etc, etc...

    OdgovoriIzbriši
  8. Promotivne aktivnosti su postale važnije od sadržaja promoviranja."Promotivne aktivnosti" kao imperativ, kao nešto bez čega danas nisi, nema te. Plitko disanje kao stil života. I da, Kristina, radi se o čovjeku koji upravo sam sebe proziva vlastitim sloganom.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čekaj, čekaj malo, Krušvare! Jel' ti to misliš da je netko čitao tu tvoju knjigu!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. No sad, toliko daleko ipak ne bih išao, ali koincidencija je zgodna.

      Izbriši